Voor 15.00 besteld = zelfde dag verzonden

100% getest en gecertificeerd

Vind antwoord op al je vragen

Verzenden en retourneren

Levertijd bij afleveren op adres

Alle bestellingen die voor 15.00 bij ons binnen zijn gekomen worden dezelfde dag nog verzonden. In de praktijk betekend dat je jouw pakketje in Nederland 96% van de gevallen al de volgende dag in huis hebt. Je hoeft hier niet voor thuis te blijven, want wij verzenden indien mogelijk altijd per brievenbuspost. Dit geldt ook voor klanten uit België en Duitsland.

Je pakket ophalen van een servicepunt

Je kunt kiezen voor onze nieuwe leveringsmethode: “Je pakket ophalen”. Deze service biedt je de vrijheid en het gemak om je bestelling op elk gewenst moment af te halen bij een van onze Click & Collect-punten. Dankzij deze verzendmethode hoef je niet thuis te blijven wachten op je bestelling. Kies simpelweg de afhaallocatie die jou het best uitkomt. De verzendmethode is beschikbaar in de volgende landen: Nederland – Duitsland

Verzendkosten

U betaalt per order een vast bedrag aan verzendkosten afhankelijk van het gewicht van uw order en het land van bestemming.

Beschadigd

Indien je product bij de levering is beschadigd, vragen wij je om ons zo spoedig mogelijk en het liefst binnen 7 dagen na ontdekking hierover te informeren. U kunt een e-mail sturen aan klantenservice@byhemp.nl om ons te informeren over de schade (met foto’s). Zodra je het artikel aan ons hebt geretourneerd, inspecteren wij het en sturen we een vervangend exemplaar toe, indien van toepassing.

14 Dagen herroepingsrecht

Wij hopen natuurlijk dat u tevreden bent met de bestelling. In het geval dat u niet tevreden bent, dan mag u het artikel met de complete inhoud binnen 14 dagen naar ons terugsturen, mits de verpakking ongeopend is. De veiligheidssluiting dient uiteraard volledig intact te zijn. De retour kosten zijn voor uw eigen rekening. Gebruik voor de retourzending ons retour formulier.

U krijgt in dat geval uw aankoopbedrag binnen enkele dagen op uw rekening teruggestort. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zal er voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

Uitzonderingen op de garantie omvatten schade door vallen, stoten of door toedoen van derden. De bijgeleverde factuur dient als bewijs van garantie; bewaar deze zorgvuldig. Zonder de factuur is het voor ons onmogelijk om te verifiëren of het product bij ons is aangeschaft, waardoor we geen garantie kunnen bieden.

Houd er rekening mee dat ‘by HEMP’ geen afschrijvingen verwerkt totdat je product is verzonden. Als je een bestelling wilt annuleren voordat dit gebeurt, neem dan zo spoedig mogelijk contact op.

Klachtenservice

Mocht u ontevreden zijn over onze service, of heeft u een klacht met betrekking tot bijvoorbeeld onze webshop, een medewerker, of een aan u geleverd product, laat het ons alstublieft weten. Wij hechten veel waarde aan onze klantenservice en uw feedback is essentieel om onze dienstverlening nog verder te verbeteren. U kunt deze richten aan klantenservice@byhemp.nl.

Product retourneren

  1. Verpak het artikel in de originele verpakking, met de eventuele verzenddoos
  2. De inhoud dient compleet , onbeschadigd, ongeopend en ongebruikt te zijn
  3. Doe de aflever bon of factuur in de verpakking
  4. Voorzie het pakket van onderstaand retour adres
  5. Lever het pakket af bij het dichtstbijzijnde postkantoor

Retour adres

By HEMP distributie Zuid-Limburg
de Stigt 2
6333 DJ Schimmert
Nederland

Heeft dit antwoord je geholpen?